piątek, 2 lutego 2018

Pstrokato

Dzisiaj taki mieszany post.
Razem z karteczką pokazuję moje pierwsze wielkanocne szydełkowe twory.
A wszystko za sprawą wielkanocnego wyzwania w Klubie Twórczych Mam
i hardcorowego zawrotu głowy u Ewci.
A że takie same kolory królują w obu zabawach no to je połączyłam.
Kartka do Ewy z pokolorowanym obrazkiem ( kolorowałam kredkami i pisakami)
 fuksjowym kolorem (tylko kurcze perełek zabrakło☹)
i trzema takimi samymi elementami( jajka w paski).
A do KTM  dodatkowo zrobiłam żółtą kurkę i trójkolorowe kogutki.
Tylko, że mój drób jest bez oczu. Muszę dokupić ruszające się oczka i dokleić.









Banerki do zabaw:





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



11 komentarzy:

  1. ale wesołe kolorki cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten metaliczny fusksjowy zaliczam jako perłowy :-D Jak to wszystko do siebie pasuje! W takim wydaniu róż uwielbiam! Buziaki i dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pstrokato ale jakże pozytywnie.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te kolorowe kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tinko, ale wesoło i kolorowo. Kurki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolorowy szydełkowy drób jest ekstra Tino :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie, wiosennie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne wiosenne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kurki , takie wesołe i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIękne prace :) DZiękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne kolorki :) Dziękujemy za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...